مطالب روز

دارایی های کوین بیس لو رفت! بزرگترین دارنده بیت کوین در جهان کیست؟

صرافی کوین بیس یکی از دو صرافی قدرتمند دنیای ارزهای دیجیتال در کنار بایننس است که به طور کلی سطح خود را از سایر هم صنفی های خودش جدا کرده است. یکی از مهمترین دلایل آن را می توان در دارایی های کوین بیس جست.

آرخام اینتلیجنس (Arkham Intel) در جدیدترین اشفا گری خود فاش کرده است که صرافی کوین بیس (Coinbase) در مجموع بیش از ۲۵ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.

کوین بیس با این حجم از دارایی در کنار خالق ناشناس بیتکوین، به نام ساتوشی ناکاموتو به بزرگترین دارنده بیت کوین در جهان تبدیل میشود. ارزش این مقدار بیتکوین ۵.۳ ٪ از عرضه کل بیت کوین را تشکیل میدهد.

آرخام اینتلیجنس پس از تحلیل بیش از ۳۷ میلیون تراکنش واریز بیت کوین به آدرسهای مربوط به صرافی کوین بیس این موضوع را تحلیل و فاش کرده است. بزرگترین این آدرسها یکی از کیف پولهای سرد کوین بیس است با حجم ذخیره دارایی بیش از ۱۰ هزار بیت کوین. این شرکت پیش بینی می کند این صرافی بیش از این مقدار بیت کوین ذخیره کرده است.

در رابطه با ارزهای دیگر دیجیتال نیز وضعیت کوین ببیس جالب توجه است. کوین بیس بیش از ۱۶۹ میلیون اتریوم با ارزشی حدود ۲.۷۱ میلیارد دلار و ۶۹.۳ توکن چین لینک (LINK) به ارزش ۴۷۳ میلیون دلار در اختیار دارد. جالب است بدانید این صرافی یم ذخیره ۲۲۵ میلیون دلاری هم از استیبل کوین یو اس دی کوین (USDC) دارد که در کنار ۹۲۲ هزار توکن بایننس کوین (BNB) به ارزش ۱۹۶ میلیون دلار از آن ها نگه داری می کند.

هنوز هیچ مقام رسمی از سوی این صرافی در رابطه با دارایی های کوین بیس اظهار نظر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *