مطالب روز

رشد سولانا در پی همکاری با شرکت ویزا

شرکت ویزا (VISA) روز سه شنبه اعلام کرد تصمیمات جدید برای جا به جایی پول گرفته است. ویزا قرار است به عنوان یک شرکت پرداخت جهانی برای تسهیل تراکنشهای بین المللی و انتقال پول از استیبل کوین USDC استفاده کند. ویزا اولین شرکت بزرگ دنیا است که قصد دارد دایره عملیات خود را با هدف افزایش سرعت تراکنشهای کریپتویی به بلاکچین سولانا گسترش دهد.

طرح های جدید شرکت ویزا با همکاری شرکتهای اعتباری ورلدپی (Worldpay) و نووی (Nuvei) آغاز شده است.  این طرح ها این امکان را به مشتریان این مجموعه می دهد که در تراکنشهای خود از استیبل کوین USDC به جای ارزهای فیات استفاده کنند.

در همین رابطه کوی شفیلد، مدیر بخش ارزهای دیجیتال در شرکت ویزا، در این باره اظهار یه سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت: ویزا قرار است استیبل کوینهایی مانند USDC و شبکه های بین المللی مانند سولانا و اتریوم استفاده کند. ما میخواهیم سرعت انتقال بینالمللی پول خود را تا بالاترین سطح ممکن پیش ببریم. این موضوع باعث می شود ما شرایط بهتر و به روز تری را به مشتریانمان ارائه دهیم.  آن ها پس از این به راحتی می توانند وجوه موردنظرشان را با استفاده از ویزا دریافت یا ارسال کنند.

گفتنیست ویزا در حال حاضر میلیون ها دلار USDC را از طریق بلاکچین های اتریوم و سولانا بین مشتریان خود منتقل کرده است. مطابق گفته های مدیر دپارتمان ارزهای دیجیتال این مجموعه آن ها همواره به دنبال پیشرفته ترین امکانات در زمینه نقلوانتقال پول و ارائه روشهای مدرن به مشتریان خود هستند.

بد نیست بدانید در زمان انتشار این خبر سولانا با رشد ۳٪ همراه بود و در حال حاضر با اندکی ریزش ۱۹.۵۴ دلار معامله می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *