مطالب روز

آینده بازار ازرهای دیجیتال در چه مسیری قرار دارد؟

در چهارمین هفته متوالی نیز ورودی سرمایه به بازار های ارز دیجیتال مثبت بوده است و این هفته با رقم ۵۸۸ میلیون دلار ورود سرمایه، هفته خوبی را پشت سر گذاشت. این روند مثبت فعالان این عرصه را به آینده امیدوار کرده است.

در واقع کوین شیرز (Coin Shares) در گزارش روز گذشته خود به این نکته اشاره کرد که محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر داراییهای دیجیتال ورودی هفتگی خود را بهبود بخشیده اند. در هفته گذشته ۵۰۷ میلیون دلار ورودی در هفته ثبت شده است.

اما نکته قابل توجه اعتماد سرمایه گذاران است. از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد ورود سرمایه ۵.۷ میلیارد دلاری به محصولات مبتنی بر بیت کوین، اتریوم و ریپل بوده ایم. درمیان کشورهای گوناگون مطابق انتظار، ابالات متحده با ورود ۶۱۲ میلیون دلار در صدر فهرست سال قرار دارد. هر چند در این بین گری اسکیل خروجی ۴۳۳ میلیون دلاری را ثبت کرده است. اما این از نوع تغییر نگاه سرمایه داران نشات می گیرد.

همچنین جالب است بدانید سطح دارایی تحت مدیریت از دسامبر سال ۲۰۲۱ هم فراتر رفته است. کل دارایی تحت مدیریت (AUM) محصولات رمزارزی به ۶۸.۳ میلیارد دلار افزایش داشته است.

کارشناسان بازار پیش بینی می کنند این روند مطلوب تر از پیش حرکت خواهد کرد زیرا در چند ماه آینده رخداد های مهمی که در پیش است، مانند هاوینگ بیت کوین، تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم و حتی احتمال جدی تغییر نگرش در کمیسیون بورس و اوراق بهادار با تغییر دولت آمریکا، مزید بر علت می شوند تا این روند با قدرت بیشتری پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *