مطالب روز

قیمت ارز کاردانو ۱۰۰ دلاری می شود

کاردانو یکی از رمزارزهایی است که در ابتدای عرضه به شدت مورد استقبال قرار گرفت. برای این ارز پیش بینی آینده درخشانی می شد. اما ADA یا ارز کاردانو برخلاف انتظار فعلا دوران خوبی را پشت سر نمی گذارد. در حال حاضر این ارز دیجیتال بار دیگر مورد توجه کاربران و سرمایه گذاران حوزه کریپتو قرار گرفته است.

آشنایی با ارز کاردانو

کاردانو یک شبکه بلاک چینی از نسل سوم است. رمزارز این شبکه ADA نام دارد. از شبکه کاردانو میتوان برای انتقال ارزش، ایجاد قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه های غیرمتمرکز استفاده کرد. شبکه کاردانو یکی از رقیبان شبکه اتریوم است. این شبکه فناوری یکی از شبکه های بلاکچینی است که در صورت رشد فناوری وب۳ با میزبانی از توسعه دهندگان تبدیل به یکی از ارکان این فناوری خواهد شد.

پیش بینی افزایش قیمت برای ADA

اما روز گذشته یکی از اینفلوئنسر های حوزه ارزهای دیجیتال به نام بن آرمسترانگ با ۱.۵ میلیون دنبال کننده در یوتیوب ادعا کرده است امکان دستیابی کاردانو (ADA) به نقطه عطف ۱۰۰ دلاری کاملا جدی است.

آقای بن آرمسترانگ اعتقاد دارد به دلیل راه اندازی اخیر Mithril در شبکه اصلی کاردانو، شانس افزایش کاردانو به آن سطح معادل با  ۹۹.۹۹ درصد است. بنا به گفته تیم توسعه رسمی، این ارتقا گامی بسیار مهم و اساسی در جهت افزایش سرعت، کارایی و امنیت کلی شبکه است. به نظر می رسد این به روز رسانی ایرادات فعلی را مرتفع خواهد کرد و سبب رشد قیمت این ارز و بهبود کارایی شبکه کاردانو می شود.

هرچند برای دستیابی به آن سطح قیمتی کاردانو باید از قیمت کنونی خود بیش از ۲ هزار درصد رشد کند. گفتنی است ایشان که با نام Bitboy فعالیت می کند زمان دقیقی را برای این موضوع اعلام نکرده است.

در زمان نگارش این مطلب قیمت ارز آدا با ۳٪ افت با رقم $0.2959 معامله می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *