مطالب روز

روزهای شیرین ریپل به پایان رسید

در تب و تاب روزهای پس از حکم اولیه پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از ریپل لبز که با تصمیم قاضی آنالیسا تورس به سود ریپل لبز (ripple labs) اعلام شد، قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۳۵۳ درصد رشد داشت و به پادشاه آلت کوین ها تبدیل شد.

ریپل در دو هفته ابتدایی توجه همه فعالان و معامله گران رمزارز در سراسر جهان را به خود جلب کرده بود. این ارز پر معامله ترین آلت کوین به حساب می آمد. تنها در یک هفته پس از اعلام حکم پیروزی ریپل لبز در دادگاه بدوی علیه کمیسیون حجم معاملات ریپل به بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار هم رسید. این در حالی است که اوضاع برای سایر آلت کوین ها به این شکل نبود. بایننسِ سولانا یا حتی دوج کوین با ارقامی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار معامله می شدند. اما ماه عسل ریپل کوتاه بود و به پایان رسید.

توضیح ریپل لبز درباره افت ارزش ریپل

در چندر روز گذشته ریپل بخش عمدهای از رشد خود را از دست داده است. قیمت توکن این رمز ارز نیز افت کرده است. آقای بیل مورگان دلیل اصلی این کاهش قیمت را رسیدن به حد سود بسیاری از سرمایه گذاران کوتاه مدت میداند. او در این باره توضیح داد: تصمیم دادگاه برای کل بازار بسیار کلیدی بود. تا جایی که روند بیت کوین را نیز صعودی کرد. با توجه به این تصمیم که ریپل به تنهایی دارای وضوح قانونی است. بسیاری از افراد تصمیم گرفتند ریپل های قانونی خود را بفروشند. این افراد می خواستند زمانی که تقاضا زیاد است کسب سود کنند. به همین دلیل نیز بازار با افت روبرو شده است.

گفتنی است با توجه به این دلیل، ریپل در حدود ۳۵٪ از ارزش خود را نسبت به رشد نزدیک به ۱۰۰ درصدی که پیدا کرده بود را از دست داده است. در حال حاضر قیمت ریپل ۰.۶۲۱ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *