مطالب روز

تمرکز معاملات در روزهای گذشته روی کدام ارزها بود؟

داده های منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر تمرکز معاملات بر دو ارز اتریوم و دوج کوین است که در هفته گذشته تقریبا ورودی آن ها دو برابر شده است.

دادههای سایت تحلیلی اینتو دِ بلاک (into the block) نشان میدهد که حجم اتریوم ورودی به صرافی های متمرکزدر هفت روز گذشته به بالاترین میزان در ۲ ماه اخیر رسیده است. بر اساس آمار منتشر شده ، حداقل ۳۹۱ میلیون دلار اتریوم طی این مدت به صرافی ها واریز شده است. این تعداد حجم قابل توجه ای به حساب می آید.

همچنین اینتو دِ بلاک اذعان دارد که درصد قابل توجهی از این ورودی، در نتیجه تراکنش یک کیف پول قدیمی است. این کیف پول طی عرضه اولیه اتریوم ۶۱.۲۲۷ توکن خریده بود. ورود مقدار سنگین اتریوم به صرافی های متمرکز خبر از ایجاد فشار فروش قابل انتظار و همچنین کاهش قیمت این دارایی می باشد.

در ادامه گزارش تحلیلی این وب سایت در رابطه با دوج کوین، ارز مورد علاقه ایلان ماسک نیز صحبت شده است. این گزارش نشان می دهد در هفته گذشته تراکنش های بالای ۱۰۰ هزار دلار بیشتری را نسبت به مدت مشابه در هفته پیش از آن به ثبت رسانده است.

انباشت نهنگ های دوج کوین

اینتو دِ بلاک در گزارش تحلیلی خود راجع به دوج کوین را منتشر کرده است. در این گزارش اظهار شده، کل انباشت نهنگ های دوج کوین به طور شگفت آوری افزایش فراوانی یافته است. تراکنشهای بزرگ دوج از ۷۶۰ تراکنش در هفته گذشته به ۱۳۱۱ تراکنش در پایان روز ۲۳ جولای رسیده است. لازم به ذکر است تراکنش های بزرگ به معاملاتی گفته می شود که حداقل از ۱۰۰ هزار دلار ارزش به بالا باشد.

به این ترتیب دوج کوین پس از ثبت ۱.۳۸ درصد رشد یکی از کم نوسان ترین تعطیلات آخر هفته خود را سپری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *